loading...
oh,look
سحر بازدید : 417 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (4)

یعنی میشه که ما دو تا یه روزی به هم برسیم؟

مهم فقط رسیدنه ، حتی اگه کم برسیم

 یعنی میشه خوشی بیاد دور ما توری بکشه؟

به آرزوهاش برسه هر کی که دوری بکشه؟

 یعنی میشه شب بشینم دست روی موهات بکشم؟

کاشکی بدونم چقـَدَرباید مکافات بکشم

 یعنی میشه که شونه هات فقط پناه من باشه؟

چرا تا حالا نشده ، شاید گناه من باشه

 یعنی میشه که دستامون با هم مثل یه رشته شه؟

هر کی برای اون یکی درست مثل فرشته شه

 یعنی میشه با هم واسه خوشبختی زحمت بکشیم؟

یه خواب راحت بکنیم ، یه آه راحت بکشیم

 یعنی میشه بازم بگی دیوونتم من ، دیوونت؟

دوباره عاشقم بشه اون دل مثل رودخونت

 یعنی میشه با هم باشیم من و خدامون و خودت؟

درست مثه تولدم ، درست مثه تولدت

 یعنی میشه که جای من فقط روی چشات باشه؟

تکیه کلام تو بازم ، من میمیرم برات باشه؟

 یعنی میشه فقط یه بار خدا به ما نگا کنه؟

میگی نمیشه ولی من ، همش میگم خدا کنه

 یعنی میشه تو دفترش یه لحظه اسم ما باشه؟

یه چیزی بشکنه فقط  ، اونم طلسم ما باشه ...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط FIROZI در تاریخ 1348/10/11 و 20:20 دقیقه ارسال شده است

سلام سحر جون خوبی ممنون که به وب من سر زدی وب خیلی خوبی داری ابن شعر هم خیلی قشنگ بود بازم منتظرت هستم بهم سر بزن.
راستی اگه بنر میخوای در خدمتم رایگان درست میکنم اگه خواستی تو نظرات برام بنویس.از اشنایی با شما خوش حال شدم تا دیدار دوباره بایشکلکشکلک
پاسخ : چشم

این نظر توسط ali-fazlollahi در تاریخ 1348/10/11 و 16:33 دقیقه ارسال شده است

s=سلام.از این که به وبلاگم سر زدی ممنونم.
من بلینک بعد بیا تو وبلاگم تو نظرات بگو تا منم تو رو بلینکمشکلک
پاسخ : باشه

این نظر توسط sara در تاریخ 1348/10/11 و 17:11 دقیقه ارسال شده است

salam doste khobam mamnun k be wblogam sar mizanid be dostatunam begid man shomaro link kardam darzemn shomaham wblog aaaliiiii dari khoshhalam az bazdidetun boooooossssssشکلک

این نظر توسط مجید در تاریخ 1348/10/11 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

خیلی شعر قشنگی بود.
خودت که نگفتی ؟ شکلک
پاسخ : برای چی؟؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ من خوش آمدید...منتظر نظر هستم..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه قدرمنو دوست دارید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 158
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 269
  • بازدید سال : 1,679
  • بازدید کلی : 24,672
  • کدهای اختصاصی

    انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس


    کد موزيک

    دل من بازدید : 643
    شاهزادهی من بازدید : 559
    ضدحال به پسرای بی جنبه!!!! بازدید : 527
    ما = خمیر گل چینی! بازدید : 499
    علامت تعجب از دردهایش می گوید! بازدید : 489
    وقتی اعراب ادعای خلیج فارس می کنند بازدید : 473
    عکس عاشقانه سری 1 بازدید : 445
    کاریکاتور/فردوسی‌پوردرنمایشگاه کتاب! بازدید : 435
    یعنی میشه بازدید : 417
    دُخترونـ ه,پايينـ تنـ ه بازدید : 415