loading...
oh,look
سحر بازدید : 489 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (4)
 

http://img4up.com/up2/81639798653569522559.jpg

درد دارم! خیلی درد دارم! نمی دونم مریضی م چیه!

پیش هر دکتری رفتم گفتن معلوم نیست!

مردم میگن باید برم پیش روانشناس اما من که دیوونه نیستم!

صدای زنگ میاد! با درد میرم ببینم کیه!

یه گداس:"دخترم مریضم! درد دارم! اما پول دکتر ندارم! یه کم بهم کمک کن!"

اینم یه نمونه از دردم!

من:"مادر جان منم درد دارم! اما درمون ندارم! دعا کن واسم! منم واست دعا میکنم!"

در رو میزنم! روسری سر میکنم و یه مانتو ساده تن میکنم! کیفم رو بر میدارم میرم پایین!

گدا یه پیرزن خمیده بود! پول رو بهش میدم!

گدا:"خدا خیرت بده دخترم! ایشالا تو هم خوب میشی! ممنونم ازت!"

میرم بالا!

روزنامه رو بر میدارم تا یه کم آروم شم! صفحه حوادث از قتل یه دختر خبر میده!

واااااااااااااااااای من خیلی درد دارم...

روزنامه رو میذارم زمین! تلویزیون رو روشن میکنم ببینم چه خبره!

اخبار همین الآن اعلام کرد:"یه خونه بر اثر گود برداری نادرست ریزش کرده و چند نفر مردن!"

وااااااااااای من چقد درد دارم!

کامپیوتر رو روشن میکنم! میرم اینترنت! یکی از دوستام تو وبلاگش عکس از مردم فقیر و گرسنه ایران گذاشته!

هر روز من دردم بیشتر میشه!

میرم بیرون یه هوایی بخورم! یه پسر کوچولو جلوم رو میگیره:"چسب زخم نمی خواین؟"

بفرمایید! حالا انتظار دارین درد نداشته باشم؟!

www.elmohonar.rozblog.com/

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانشمند در تاریخ 1391/03/10 و 14:28 دقیقه ارسال شده است

ای بابا!

حرف ندزدین مردم! ندزدین!

بیا وب من این مطلبو ببین!

حرفای منو آخه چرا کپی میکنی؟!

حداقل منبع بزن!

منبع بزنی دیگه تمومه!
آزادی!

منبعو بزن یا اگه نمیزنی پاک کن مطلبو!
پاسخ : چشم حتما الان میزنم

این نظر توسط شاهین(Shahin95) در تاریخ 1391/03/05 و 1:23 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم وبت خیلی خوبه
شکلکشکلک
پاسخ : tanx veri much

این نظر توسط ali در تاریخ 1391/02/26 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

jaleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeb
پاسخ : tankssss

این نظر توسط دلداده در تاریخ 1391/02/21 و 11:04 دقیقه ارسال شده است

ما همه مانند خمیر گل چینی هستیم!

وبلاگت محشره آبجی..میفهمی؟محشره...لینکیدمت

panjereyebaz.loxblog.com
پاسخ : mrccccccccccccccccccccccc


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ من خوش آمدید...منتظر نظر هستم..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه قدرمنو دوست دارید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 158
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 266
  • بازدید سال : 1,676
  • بازدید کلی : 24,669
  • کدهای اختصاصی

    انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس


    کد موزيک

    دل من بازدید : 643
    شاهزادهی من بازدید : 559
    ضدحال به پسرای بی جنبه!!!! بازدید : 527
    ما = خمیر گل چینی! بازدید : 499
    علامت تعجب از دردهایش می گوید! بازدید : 489
    وقتی اعراب ادعای خلیج فارس می کنند بازدید : 473
    عکس عاشقانه سری 1 بازدید : 445
    کاریکاتور/فردوسی‌پوردرنمایشگاه کتاب! بازدید : 435
    یعنی میشه بازدید : 417
    دُخترونـ ه,پايينـ تنـ ه بازدید : 415