loading...
oh,look
سحر بازدید : 178 جمعه 11 فروردین 1391 نظرات (2)
64672_332702473443373_238438302869791_890589_326469173_n_large.jpg

فرشته ی کوچک خندان من

بهین جانم

تا تو نگاه میکنی کار من آه کردن است..


ای به فدای چشم تو..

این چه نگاه کردن است؟...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ~¤```~عشق دروغین~```¤~ در تاریخ 1348/10/11 و 0:10 دقیقه ارسال شده است

چقدر سختہ وقتے همہ سراغ کسے رو ازت میگیرن که فقط تو میدونے کہ دیگہ نیست...سخت ترش وقتیہ کہ مجبوررے لبخند بزنے و بگے خوبہ...
کاش اون لحظه اے کہ یکے ازت میپرسہ "حالت چطوره"؟ و تو جواب میدے" خوبم " کسی باشہ کہ بغلت کنہ و آروم تو گوشت بگہ" میدونم خوب نیستے"
تمام درد من این است که یک نفر در زندگیم هست، که نیست ...و من هنوز تورا مثل تمام شدن مشق شب هایم دوست دارم
هنوز دست هایم
در دست هاے تو بود
که باران بارید
تو رفتے چتر بیارے
و من هنوز که هنوزہ
روے این نیمکت منتظرم
که یا باران بند بیاد
یا تو با چتر بیایے
یا تو بے چتر
فقط برگردے...لطفأ آدرس لینکتون
با اسم در قسمت نظرات
~¤```~عشق دروغین~```¤~
ثبت کنید.

این نظر توسط ~¤```~عشق دروغین~```¤~ در تاریخ 1348/10/11 و 17:21 دقیقه ارسال شده است

سلام مطالب فوق العادس.عالی بود.من زاده ی تنهایی ام
در شعر من چرخی بزن ای هد هد دیوانه ام
یاری کن اینک قلب را ای مستی بی باد ه ام
ما را به دریای جنون گه می کشی گه میروی
با من نکن ای جان من ! تو شمع ومن پروانه ام
در وادی بی صبر خویش هم تاز من زین مرگ باش
افسرده تر از من نگو ،دیدی ولی زندانی ام!
آخر شبی از درد خویش فکری کنم بر مرگ خویش!
خود را می آویزم به دار درمانده و شیدایی ام!
رفتی فلک بر کار خویش از یاد بردی یار خویش
دستی به دل داری و من ابری به دل بارنی ام
هم صحبت دیوان شدی ایوای بر دنیای خویش
مردی کن و ما را ببخش هم صحبتی پنهانی ام!
با ما نکردی تو جفا کشتی مرا تو در خفاء
زین رسم را با خود ببر منزاده ی تنهایی ام!
پاسخ : ok


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ من خوش آمدید...منتظر نظر هستم..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه قدرمنو دوست دارید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 158
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 294
  • بازدید سال : 1,704
  • بازدید کلی : 24,697
  • کدهای اختصاصی

    انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس


    کد موزيک

    دل من بازدید : 643
    شاهزادهی من بازدید : 559
    ضدحال به پسرای بی جنبه!!!! بازدید : 527
    ما = خمیر گل چینی! بازدید : 501
    علامت تعجب از دردهایش می گوید! بازدید : 489
    وقتی اعراب ادعای خلیج فارس می کنند بازدید : 473
    عکس عاشقانه سری 1 بازدید : 445
    کاریکاتور/فردوسی‌پوردرنمایشگاه کتاب! بازدید : 437
    یعنی میشه بازدید : 417
    دُخترونـ ه,پايينـ تنـ ه بازدید : 415